Reklamácie sú vybavované:
Telefonicky denne počas otváracích hodín na tel. č. 0907 391 404.
Prostredníctvom rozvozcu Pizza Milano.
Osobne po dohode na prevádzke.
Záruka
Záruka platí max. 30 min. po dodaní tovaru. Tovar je možné reklamovať ak nezodpovedá kvalite a druhu objednaného tovaru, pre reklamáciu musí byť zachovaných 75% objemu z tovaru. Predmetom reklamácie pri dodaní rozvozcom firmy nemôže byť dodržanie výdajnej teploty menu. V prípade špecifickej reklamácii je možné pri reklamácii akceptovať menej ako 75% objemu z tovaru. Na základe dohody so zákazníkom je vykonaná náprava (výmena tovaru, vrátenie peňazí alebo iná kompenzácia).
Spôsob vrátenia tovaru
Osobne.
Prostredníctvom rozvozcu Pizza Milano.
Spôsob vrátenia peňazí pri uznaní reklamácie
Pri hotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime ihneď v hotovosti.
Pri bezhotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime do 30 dní dobropisom na účet platiteľa.